The irony.

Jag färgade ju håret för några veckor sedan i förhoppning om att jag skulle slippa den gråbruna utväxten. Mörkblond, tänkte jag, det måste ju funka. Bara det att det redan färgade håret blev mörkblont (efter några tvättar) men utväxten blev liksom mer röd… Och nu kommer utväxten. Och den är… LJUSBLOND! Vad i helvete?!

Kanske ska kosta på mig ett frisörbesök i alla fall.

Detta inlägg publicerades i Vardag.

2 kommentarer på “The irony.

  1. Anne-Marie skriver:

    Ja, gör det. Det kan bli så dumt när man labbar själv. Vet av egen erfarenhet. Det slutar ändå med att man får gå till frissan…och då har man betalat två gånger för färgen och det blev det dyrare än man tänkt sig. Snål spar och fan tar.
    Du var fin i färgen men blondin är ändå bäst.

    Puss och kram.

  2. Helena Ryge skriver:

    Men jag vill inte se ut som nåt jävla väteperoxidmongo.

Lämna en kommentar