H&M – en hatkärlek

Skulle bara köpa en lång trikåklänning ju. Men de hade så mycket fina kläder! Och jag plockade inte ens på mig allt som jag ville prova eftersom jag inte kunde bära mer. Och man får inte ta med sig fler än sju plagg in i provhytten. Det blev en del. Jag är glad 🙂

Den här långklänningen var det jag var ute efter.

Och en till klänning.

Och ett linne, eftersom mitt vita linne blev förstört på Texas Longhorn häromdagen.

Och ett par shorts som otroligt nog klär mig. De är väldigt blåa på bilden, mer lila i verkligheten.

En tröja.

En kommentar på “H&M – en hatkärlek

  1. Maidi skriver:

    Ja du kan vara glad som kan gå in i en provhytt och prova klänningar utan att behöva se ut som en ko. Jag hatar provrum med sina underliga belysningar m.m.
    När kommer ni till oss igen då ????

    Kram

Lämna en kommentar